הלוואה לכל מטרה

לכולנו יש דברים שאנחנו חולמים לעשות. זה יכול להיות מהדבר הקטן ביותר לדבר הגדול ביותר. רובנו מחכים לעשות את הדברים האלו מתישהו בחיים, שנגדל, אחרי הצבא, אחרי הלימודים, אחרי התואר, אחרי התואר השני, כשיהיה לנו המון כסף, כשנגדל, כשנזדקן ובקיצור החיים לא מחכים לנו, הם ממשיכים לחלוף איתנו או בלעדינו ואם יש לכם משהו שאתם רוצים לעשות אין לכם מה לחכות למחר או עוד שנה או 10 שנים. עשו זאת עוד היום.

הלוואה לכל מטרה – מה זה בכלל?

הלוואה לכל מטרה כשמה כן היא, הינה הלוואה המיועדת להגשמה ולמימוש של כל מטרה החל מתשלום עבור לימודים, דרך סיוע במימון רכב חדש ועד למימון חופשה שנתית בחו”ל.
הלוואות אלו הינן הלוואות קטנות יחסית המוגבלות, בדרך כלל, למקסימום של מאה אלף ₪, בהתאם לגוף המלווה, לתנאי ההלוואה ולנתוניו האישיים של הלווה. בלי תירוצים! אם אין לכם מספיק כסף כדי לעשות זאת, זה גם לא תירוץ! קחו הלוואה לכל מטרה שלא תהיה, העיקר שלא תחכו עם הדברים החשובים בחיים.


חולם לפתוח עסק קטן, אך חסר לך הון עצמי? מעוניין בסיוע במימון החתונה? רוצה לשפץ את הבית, אבל נגמרו לך המזומנים בעו”ש?  אל דאגה! יש פתרון! – הלוואה לכל מטרה תסייע לך להגשים חלומות ומאוויים אישיים.

לאלו מטרות ניתן לקבל הלוואות לכל מטרה?

כאמור, הלוואות לכל מטרה, הינן הלוואות, הניתנות במסלולים, בהן המטרות אינן מוגדרות מראש (בניגוד להלוואת מימון לדירה, הלוואה לפתיחת עסק וכו’).
בין המטרות הפופולאריות לקבלת הלוואות במסלול זה ניתן למנות:
• רכישת רכב חדש (או החלפת רכב קיים)
• שכר לימוד
• שיפוץ הבית
• מימון אירועים משפחתיים חשובים, כדוגמת חתונה, בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה
• סגירת חובות
• חופשה משפחתית
• פתיחת עסק קטן (או לחילופין, הרחבת הפעילות בעסק קיים)

למה טוב לקחת הלוואה לכל מטרה?

במקום להמציא לעצמכם כל הזמן תירוצים למה אתם דוחים כל דבר, תפסיקו כבר לדחות ופשוט קחו הלוואות לכל מטרה! הרי לכך היא נועדה לכל מטרה, איזו שלא תהיה. לא כולנו באים מאיזושהי מששפחת ייחוס שלההורים אין מה לעשות עם הכסף, ואנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי להשיג את הכסף ולרובנו יש מן פער שקשה להדביק. זה שיש פער לא אומר שמהיום לא נוכל לעשות את כל הדברים שחלמנו לעשות. לא דוחים עושים ומשלמים. הטבע שואף לאיזון, כסף בא וכסף הולך ולכן אין לכם מה לדאוג כסף תמיד יהיה.

היתרונות של הלוואות לכל מטרה 

תהליך פשוט ומהיר – בניגוד להלוואת משכנתא או להלוואת אחרות בהיקפים גדולים, תהליך קבלת הלוואה לכל מטרה הינו קצר, פשוט, קליל ומהיר ביותר. בדרך כלל, תוך מספר ימי עסקים, מקבל הלווה את ההלוואה המיוחלת.


תנאי החזר נוחים – כיוון שהלוואה לכל מטרה כוללת סכומים קטנים, גם תקופת ההחזר ותנאי הפריסה הם נוחים ופשוטים יותר.
אמנם הריביות של ההלוואות במסלול זה, נחשבות לגבוהות יותר (בשל העובדה שמטרת ההלוואה אינה משמשת כבטוחה להחזר, הסיכון הפיננסי מצד הגוף המלווה גבוה יותר), אך יחד עם זאת ניתן למצוא עסקאות אטרקטיביות למדי.

מאיפה לוקחים הלוואה לכל מטרה?

ישנן מספר אפשרויות מאהיכן לקחת הלוואה לכל מטרה. יש כל מיני חברות חוץ בנקאיות וכמובן שגם בנקאיות שמהן ניתן לקחת הלוואה לכל מטרה. כל אחד ומה שמתאים לו. למשל לא לכולם ניתן לקחת הלוואה מהבנק כי יש כאלה שע”פ הרקע שלהם הבנק לא מוכן לתת להם הלוואה מחשש שלא יחזירו בזמן או בכלל את הכסף ולכן יש כל מיני חברות חוץ בנקאיות שיכולות לעזור לאנשים כאלה בפיתרון לבעיה. מה לבדוק לפני שלוקחים הלוואות לכל מטרה? כמובן שקחו בחשבון את זה שכל חברה רשאית להגדיר עד סכום מסויים שהיא נותנת את ההלוואה. וגם זה יכול להשתנות מאדם לאדם. וכמובן שכל חברה מציעה תנאים שונים ולכן עליכם לבדוק מהם התנאים שהכי מתאימים ונוחים לכם.


התחרות הרבה הקיימת בין הבנקים ובין הגופים הפיננסיים האלטרנטיביים (חברות ביטוח, חברות אשראי, קופות גמל, חברות השקעות וכו’), מיטיבה עם הצרכנים ומאפשרת תנאים נוחים גם במסגרת קבלת הלוואה.
כמו כן, במידה שהלווים יעמידו נכס קיים שלהם כעירבון להלוואה, הם יוכלו ליהנות מריביות נמוכות ואטרקטיביות ולעיתים, אף לקבל הלוואות בסכומים גבוהים יותר.
אין ספק כי הלוואה מאפשרת לך (ולאנשים אחרים) להתגבר על אתגרים רבים, הרלוונטיים לחיי היום יום
בחירה נבונה ומושכלת של ההלוואה, על פי צרכיך האינדיבידואליים, תסייע לך ליהנות מיתרונותיה הרבים.
5,402 צפיות

 

 

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה