הלוואה בכרטיס אשראי

הלוואה בכרטיס אשראי הפכה בשנים האחרונות להלוואה הנפוצה, וניתן למצוא יותר ויותר אנשים המשתמשים בהן כדרך לגיטימית לממן כל הוצאה גדולה שדרושה להם. חברות האשראי הן גופים חוץ-בנקאיים, המציעים מגוון רחב של פתרונות מימון לעסקים ופרטיים. לחברות האשראי יש מידע רב עליכם ועל הרגלי הצריכה שלכם והוא מאפשר להן לנתח את רמת הסיכון של הלוואה בכרטיס אשראי שהם נותנים לכם, ולגבות ריבית התואמת את הסיכון.

איך אפשר לקבל הלוואה בכרטיס אשראי?

ישנם כרטיסי אשראי בנקאיים וכרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים ובשניהם ניתן לקבל הלוואות. הלוואות בכרטיסי אשראיהן לרוב הלוואות אקספרס, כלומר – הלוואות באישור מיידי, לרוב באמצעות הטלפון או האינטרנט, ללא ערבים וללא העמדת ביטחונות נוספים לצורך קבלת הלוואה בכרטיס אשראי. עם זאת, מדובר בהלוואות בסכומים קטנים יחסית ובמסגרת האשראי שניתנה לכם ממילא לעסקאות עתידיות.


על מנת לבדוק את זכאותכם להלוואות בכרטיס אשראי, עליכם לפנות למוקד הטלפוני של חברת האשראי, העוסק במתן אשראי מהיר או לחילופין – לאתר האינטרנט של חברת האשראי. בטלפון ובאינטרנט תוכלו לקבל מידע מיידי מנציג השירות לגבי גובה של הלוואה בכרטיס אשראי אשר תאושר לכם בכל אחד מכרטיסי האשראי שברשותכם. לרוב, אם אתם מחזיקים כמה כרטיסי אשראי, תוכלו לקבל הלוואות בכרטיסי אשראי מכל אחד מהכרטיסים, ללא תלות בהלוואות בכרטיסים האחרים.

אילו סוגי הלוואות בכרטיס אשראי ניתן לקבל?

הלוואה בכרטיס אשראי ניתנת בשלוש דרכים עיקריות. הראשונה היא הלוואה בכרטיס אשראי המוחזרת בתשלומים באמצעות כרטיס האשראי, כאשר אתם קובעים את גובה ההלוואה (בהתאם לגובה המקסימאלי שמאשרת לכם חברת האשראי) ואת מספר התשלומים שברצונכם לשלם. מרביתן של הלוואות בכרטיסי אשראי ניתנות בסכומים של עד 20,000-30,000 ₪ ובהחזר של 3-36 תשלומים. הדרך השנייה היא רכישה בתשלומים – גם זוהי הלוואה בכרטיס אשראי אולם הסכום אינו משולם לכם אלא לעסק ממנו רכשתם את הסחורה. בעסקת תשלומים רגילה יספוג המוכר את הריבית, ובעסקת קרדיט אתם תספגו את הריבית.


הדרך השלישית לקבלת הלוואות בכרטיסי אשראי היא כרטיס אשראי מתגלגל, בו מסגרת האשראי שלכם קבועה, ישנו סכום מסוים שאינו צובר ריבית במשך החודש הראשון ואתם מחליטים בכל חודש מהו גובה הסכום שברצונכם לפרוע מתוך כלל ההתחייבויות בכרטיס. זוהי שיטה חדשה יחסית בארץ, למרות שבמקומות אחרים בעולם היא נהוגה שנים רבות, והיא מחייבת אתכם לעקוב באופן צמוד אחר חשבון האשראי שלכם, ולתת מדי חודש הוראה לחיוב על פי הסכום שביכולתכם לשלם. בחודש בו לא תתנו כל הוראת חיוב, לא תשלמו כלום או שתשלמו סכום מינימאלי כלשהו, ויתרת חובכם תמשיך לצבור ריבית חודש נוסף. דרך זו מומלצת לאנשים הנוהגים להישאר עם היד על הדופק בכל הקשור לחשבון הבנק והחזרי ההלוואות שלהם, שכן קל ללכת כך לאיבוד, לשכוח מקיומה של הלוואה בכרטיס אשראי ולצבור ריבית גבוהה לאורך זמן.
4,596 צפיות


תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה