הלוואות הכי טובות

הלוואה לשכירים בקלות כי טוב להיות שכיר

הלוואה לשכירים בקלות כי טוב להיות שכיר

תמיד תרצו לקנות רכב חדש או לנסוע לחול לחופשה חלומית, ומה פתאום אני ממציא דברים מופרכים, אבל השכירים בישראל, לפחות ברובם המוחלט, תמיד היה הרגע שאנשים רוצים משכורות גבוה יותר  מחפשים את אופציה של עבודה אחרת או תוספת של שעות עבודה, למשכורת שנייה או פשוט לצמצום הוצאות דרסטי והסתפקות במינימום עבורם ועבור משפחתם.

גם תרבות הפנאי, שהוכחה כבר כחשובה כל כך לחיי הפרט והמשפחה, מקבלת עדיפות משנית והופכת למעין מותרות שניתן לוותר עליהן אלא אם מצליחים להניח יד על ירושה פתאומית, זכייה בהגרלה כלשהי או פשוט על ידי לקיחת הלוואה לשכירים המוצת להם.

הלוואה לשכירים – שכיר וטוב לו…

גופים פיננסיים רבים, ובראשם הבנקים, מסיבות מובנות, גילו את הפוטנציאל הגלום של מסלול הלוואה לשכירים והם מציעים לבעלי משכורת קבועה ויציבה אפיקי הלוואה, אמנם נמוכים יחסית אך בעלי ריביות נמוכות, כאשר את הביטחונות הנדרשים מספקות המשכורות החודשיות.

הבנקים אליהם מפקידים השכירים את משכורותיהם הם, כמובן, הנוחים ביותר לקבלת הלוואה לשכירים, משום ששם משך זמן הבדיקה, הבחינה ואימות הנתונים הוא הקצר ביותר וגם ההיכרות של הבנק עם ההיסטוריה הפיננסית של הלווה היא עמוקה ומקיפה יותר. גם הבנק שלכם, וביתר שאת גופים פיננסיים שלא עובדים אתכם באופן קבוע, ירצה לדעת לשם מה נלקחת ההלוואה אך, לפחות בכל הנוגע לאישורה הסופי, ככל שמצבכם הפיננסי יציב יותר ואתם לא נשענים על מלוא מסגרת האשראי שמאפשר לכם הבנק, כך התהליך יהיה מהיר ופשוט יותר והסכום יגיע אליכם ישירות לחשבון.
בדרך כלל אפשר לקבל הלוואות לשכירים בהוראת קבע כי במיוחד הבנקים סומכים על התלושים ששכיר יכול להציג כהוכחה על הכנסות קבועות.

מאיפה לקחת הלוואה לשכירים?

הלוואה לשכירים היא הלוואה נורמטיבית ולא מסובכת וגם במסגרות חוץ בנקאיות נהוג לתת אותה במהירות וללא מכשולים מיותרים, ההבדל הוא שהריבית שתינתן במסגרת שכזו תהיה גבוהה יותר, כי מידת הסיכון שיכול לקחת גוף חוץ בנקאי היא פחותה יותר ואילו הבנק שלכם יוכל לאשר לכם, במרבית הפעמים, הלוואה לשכירים של עד פי שלושה מגובה המשכורות המשותפות של כל בעלי החשבון.

שכירים שאין הממון מצוי בכיסם צריכים לשקול היטב, ובזהירות, איזו הלוואה הם לוקחים מבחינת ההחזר החודשי ועלויות הריבית, ולדעת כי ככל שמשך תקופת ההחזרים עולה, כך גם הסכום הסופי שאותו ישלמו, יאמיר ולכן רצוי לקחת בדיוק את הסכום הדרוש ולנסות לצמצם, ככל האפשר, את משך תקופת ההחזרים.

3,445 צפיות

 

 

Exit mobile version