הלוואות הכי טובות

חשבון מוגבל בבנק – מה עושים?

חשבון מוגבל בבנק - מה עושים?

כאשר אדם נמצא במצב של חשבון מוגבל בבנק, עקב החזרי צ’קים רבים או כניסה ליתרת חסר (אוברדראפט) גבוהה מהמותר, הוא לא יוכל לקחת הלוואות חיוניות מהבנקים, מחברות האשראי ומחברות הביטוח ולכן יזדקק לסיוע מגופים חוץ בנקאיים שמעניקים הלוואות לאלא שיש חשבון מוגבל. גם אחרי בדיקת חשבון מוגבל בבנק קשה למצוא הלוואה אבל זה לא בלתי אפשרי שהבעיה להיות מוגבל באמצעים.



בדרך כלל הלוואות למוגבלים הן בריביות גבוהות הרבה יותר, ופעמים רבות בעל חשבון מוגבל בבנק יכול לקבל בסכומים נמוכים יותר ולפרקי זמן קצרים יותר. מימון אפשר לקבל רק אחרי בדיקת חשבון מוגבל כדי שחברת ההלוואות תדע אם יש בספיק בטחונות שמלווה יעמוד בהחזר התשלומים שהוא חייב.

בעל חשבון מוגבל בבנק זקוק תמיד להלוואה

לאן פונים ומה היתרונות והחסרונות של הלוואות מעין אלו? קודם כל מומלץ לעשות בדיקת חשבון מוגבל. האמת היא שמצב הזקוקים להלוואה והם מוגבלים לא ממש טוב. משנה אם מדובר על הלוואה לטווח הקצר, או אם מדובר על הלוואה מיידית שתיכנס לחשבון הבנק בזמן הקצר ביותר תמיד קשה להשיג הלוואה למוגבלים.
למרות שהבעיה של חשבון מוגבל מקשה עליכם חשוב מאוד לא להיכנס לפניקה כי התקפי זעם לא יעזרו לכם, לא בבנק ולא במשפחה או עם חברים.



יכול לקרות לכל אחד שיום אחר מוצא את עצמו עם חשבון מוגבל בבנק. הבנק לא רוצה להלוות אפילו אחרי בדיקת חשבון מוגבל כי מדובר על מוגבל באמצעים. אם זאת ישנו אפיק נוסף היכול לספק צורך של הלוואות למוגבלים והוא אפיק המוסדות החוץ בנקאיים השונים אשר קיבלו רישיון ואישור ממשרד האוצר לספק הלוואות כאלו שיש להם חשבון מוגבל. היום, אחרי בדיקת חשבון מוגבל בבנק, מעניקים גופים פיננסיים רבים, כגון חברות אשראי, חברות ביטוח בהן יש לכם קרנות גמל, השתלמות או פנסיה, ואפילו מוסדות לגמילות חסדים של העדה החרדית.

בדיקת חשבון מוגבל בבנק – זה לא נעים

קיימים סוגים שונים של אמצעי הלוואה מיידית הנחשבים כהוגנים וכברי החזר לכל אדם, גם אם הוא כשל מלקבל הלוואות בנקאיות ארוכות טווח מפאת מחסור בערבויות או בביטחונות מספקים שלא יכול חשבון מוגבל בבנק להשיג בגלל שבעל החשבון הוא מוגבל באמצעים. אפיקים חוץ בנקאיים אלו המעניקים אפשרות של הלוואות למוגבלים הם הפיתרון היעיל ביותר והנגיש ביותר לכל בעל חוב הזקוק לתזרים מזומנים לפני שייכנס למצב של חדלות פירעון, פשיטת רגל או כונס נכסים, דברים שיהפכו את חייו מגרועים לגרועים יותר.



עבור מישהו שהוא מוגבל באמצעים, בדיקת חשבון מוגבל בבנק והלוואה מיידית מקושרת, באופן אינסטינקטיבי כמעט, לחזיונות של שוק אפור, ברוטאלי ועברייני, בו המזומן נגיש וקל לקבלה, אך ההחזרים המצופים מהלווה הם דרקוניים ונושאי ריביות גבוהות ובלתי אפשריות. למרות זאת, כאמור, גם מצב זה הינו הפיך ובר שיפור ומי שבאמת יתאמץ וינסה לשנות את אורח חייו והתנהלותו הכלכלית, וייקח את ההצעה הנכונה ביותר עבורו מבין שלל הלוואות למוגבלים שתוצענה לו ותתאפשרנה לו לקחת, יוכל לשקם את חייו ולהתחיל ברגל ימין את המסע לעתיד פיננסי לא מוגבל.

לצאת מהמשבר הכלכלי אליו נקלעתם, להתפתח ולצמוח מחדש.

5,094 צפיות


 

 

 

Exit mobile version