הלוואות הכי טובות

הלוואה לעסק שיכולה להציל או לפרק את העסק

הלוואה לעסק שיכולה להציל או לפרק את העסקהלוואות מזומנים ניתנות לגופים עסקיים או לגופים פרטיים שנמצאים בנסיבות בהן התזרים הרגיל מפעילותם כלל לא מאפשר להם לשרוד או גם כשיש מצב שבו בית המסחר זקוק להרבה כספים בשביל שיוכל להתרחב, לרכוש סחורה לעסק או גם שיפוצים וכו’.  לגופים גדולים לא קיימת בעיה – יש להם אופציות שונות לקבל מימון – על ידי הבנקים כהלוואה בנקאית, אפשרות אחרת היא דרך שוק הכספים באמצעות גיוס אג”ח או גם הנפקה של מניות וזכויות של הבעלים של המניות וקיימות עוד פעולות מקוריות כדי להשיג הלוואה.

קשיים בקבלת הלוואה לעסק

לבתי עסק קטנים וגם למשפחות אין את אותה הפריווילגיה הזאת. רובם של עסקים אלה הינם פונים לבנק אך מה  קורה כאשר  הבנקים מסרבים לתת את האשראי? ענף ההלוואות חוץ בנקאיות נותן פתרון למצב זה. לא סתם נושא הלוואות החוץ מראה על  אחוזים של צמיחה גבוהים מאד בשנים האחרונות וזה על רקע המצב הכלכלי שנוצר, עליית המחירים בישראל והרבה מאד מותרות שרשתות השיווק  מציעים לנו.


בד”כ תשלום ריבית על הלוואות חוץ נחשבת לגדולה באופן יחסי בהשוואה לריבית שלוקחים בשוק או לעומת אותה ריבית שאותם הבנקים מקבלים  בגלל שגוף פרטי נוטל עליו את הסיכון בנתינת הלוואות שהמערכת הפיננסית המוסדית, קרי הבנקים, לא רוצים לקחת על עצמם. לא מקבלים ארוחות חינם ואם חברה פרטית תביא הלוואה למשפחה או לגוף עסקי שמסורב ע”י המוסד הבנקאיים או על ידי חברות שמענקות אשראי, זה מעיד שיש כאן בעיה לא קלה.
הענקת הלוואות לבתי עסק שאינם גדולים או לעסקים בינוניים בגודלם יכולה לחלץ את  העסק מקריסה ולהחזיר אותו לשיקום מידי.

איך לקבל הלוואה לעסק?

לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים בחדשות ואף קוראים בעיתון אודות חברה שהולך לה שהיא נקלעה לקשיים והבנק במקום לסייע ולעזור לאותה חברה באמצעות הגדלת האשראי סגרו את הברז והחברה הגיעה בסופו של דבר לכדי מצב של חוסר אפשרות לשלם את חובותיה למול סוחרים ושל הקליינטים.
על מנת שלא להיכנס לאסון כזה גדול, הלוואות לעסקים חוץ בנקאיות יוצרות אפשרות נכונה ומהירה. במקרים לא מעטים מדובר בעניין הלוואת גישור, דהיינו הלוואה שמטרתה לפתור בעיה זמנית עד שהכסף משתחרר, בין גביית סכום הכסף לקבלה של הכסף מהצרכנים ומסיבה זו הסיכון של נתינת אשראי מגוף פרטי לבית העסק היא אינה גבוהה באופן יחסי, כמובן כאשר הלקוח ישלם את חובו לחברת האשראי.


המצב של הכלכלה והביזניס הינו מכתיב בסופו של דבר את אופי הפעולות העסקיות של חברות העסקים לכן אותה חברה שהיא לא תתכנן כמו שצריך את תנועת המזומנים שלה והיא לא תיכנס להרפתקאות פיננסיות מסוכנות, תוסיף להתנהל בלי הלוואות ענקיות ומורכבות בגלל שהלוואות עולות גם כן כסף  – שהוא מחיר הריבית ולעתים אותה הלוואה עשויה להפיל את בית העסק. דהיינו, המסוגלות של אותה חברה לעמוד בהתחייבות גורמת לחסל את כל אותם ההכנסות שברשותה ואחר כך כבר אין לה אפשרות להוציא כסף לפעילות שלה העסקית –הצ’קים שלה חוזרים ומפה המרחק עד לפשיטת רגל נהיה מאד קרוב.

כפי שהוזכר, אותם הלוואות חוץ בנקאיות עשויות להשלים מה שחסר בין אם מדובר כאן אודות חברה או על הלוואה חוץ בנקאית פרטית לשימושים פרטיים בלבד. על כל פנים, רצוי להשוואת  היטב את אותן ההלוואות ואח”כ לבחור בהלוואה המשתלמת יותר מכולם.

1,848 צפיות

Exit mobile version