הלוואות הכי טובות

ייעוץ משכנתאות – צעד נבון לקבלת משכנתא

ייעוץ משכנתאות - צעד נבון לקבלת משכנתא

מזל טוב וברוכים הבאים לשלב הבא בחייכם. אתם כבר לא ילדים והינכם עומדים בפני המעמד הנפלא של רכישת הדירה הראשונה שלכם. מדובר בצעד מהותי וחשוב בחייו של כל אדם, צעד בו הוא משתמש בכל הכלים שרכש במהלך חייו על מנת לבצע את ההחלטה שתשתלם לו ביותר.


החלטה שתשפיע עליכם, על הזוגיות שלכם וכנראה גם על ילדיכם שעוד לא נולדו. כשאנו עומדים בפני שלב דרמטי שכזה, אין זו בושה לבקש ייעוץ משכנתאות מאנשים המבינים בתחום, על מנת שנדע שהבחירה שאנו עושים היא הבחירה הנכונה ביותר עבורנו. אנו נעזור לכם להבין מדוע והיכן ניתן להשיג ייעוץ משכנתאות בנושא זה, על מנת שתבינו שלא מדובר בעסק מסובך כל כך.

מדוע צריך ייעוץ משכנתאות בקניית דירה?

כשאתם באים לרכוש נכס כה משמעותי ויקר כמו דירה, סביר להניח שכדי לעמוד ברכישה זו תזדקקו למשכנתא. משכנתא הינה הלוואה שהבנק נותן לנו למטרת רכישה זו. מטרתה היא לאפשר לאדם הממוצע לעמוד בתשלומים לדירה בהתאם למצבו הכלכלי.


משמעות המשכנתא היא בעצם משכון הנכס על ידי הבנק, כאשר ניתן להחזיר את ההלוואה הזו במשך תקופה שמגיעה עד לשלושים שנה קדימה. עד כאן העסק נראה פשוט, אך כאן המקום לציין שישנם מסלולים שונים ללקיחת משכנתא, לדוגמה – משכנתא בריבית גבוהה, משכנתא בריבית משתנה וכו’. ייעוץ משכנתאות נכון יסייע לכם למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורכם.

איזה ייעוץ משכנתאות מקבלים מבקשי משכנתאות?

אנשים שונים זכאים לתנאים שונים בבואם לבקש משכנתא. הזכאים להטבות מיוחדות הם זוגות צעירים, רווקים מעל גיל 30, עולים חדשים וחסרי דיור. כאמור ישנם מסלולים שונים לבחירת משכנתא, אשר קשורים בגובה הריבית, אך גם בסוג ההצמדה (ריבית פריים, מטבע חוץ, המדד). כל מסלול מיועד לאנשים שונים, בהתאם לגילם, מצבם הכלכלי הנוכחי והצפי למצבם הכלכלי בעתיד.


לדוגמה, לקיחת משכנתא בריבית הצמודה למטבע החוץ תהיה מומלצת בעיקר לתושבי חוץ. ניתן גם לקבוע את גובה ההחזר של ההלוואה ואת הזמן בו יחולקו התשלומים. הכול בהתאם למבקש המשכנתא ולסטאטוס הכלכלי שלו. מומלץ לקבל ייעוץ משכנתאות על מנת לבדוק מהי זכאותכם ומהי העסקה המשתלמת עבורכם ביותר, בהווה ובעתיד.

היכן מקבלים ייעוץ משכנתאות?

כיום קיימים בשוק תשעה בנקים ייעודיים המוגדרים כבנקים למשכנתאות, בנוסף לשני בנקים מסחריים שעוסקים בכך. כל אחד מהבנקים האלו ישמח לתת לכם ייעוץ משכנתאות ולעזור לכם לבחור את המסלול אשר מתאים לכם ביותר. יועץ טוב ידע להסביר לכם היטב את כל האופציות הקימות, על מנת שתבינו את חוקי המשחק טוב יותר. אל תשכחו שבמקרים רבים היועץ קשור ישירות לבנק ולשם יינטו האינטרסים שלו. אם לא תתעצלו ותעשו סקר שוק יעיל בבנקים נוספים, תגלו מהר מאוד מהי העסקה הטובה ביותר שהציעו לכם ותקבלו את המשכנתא המתאימה לכם ביותר.

1,911 צפיות


Exit mobile version