הלוואות הכי טובות

איך להשיג ערבים בקבלת הלוואה

בעית הערבים בקבלת הלוואה

במציאות שקיימת במדינת ישראל ובארצות מפותחות נוספות, כמעט ולא ניתן לאפשר רמת חיים סבירה בלי לקחת הלוואה. אנשים חולמים למצוא הלוואות ללא ריבית וללא ערבים אבל בפועל יש כאלה שאינם מוסגלים לקבל הלוואה בגלל שאין להם ערבים והם יישארו בדרך כלל ללא אמצעים מתאימים לצורך קניית דירה, רכב נוסף וכדומה. עד כמה שלקיחת הלוואה אינה נעימה, היא בכל זאת משמשת כדרך כמעט בלעדית (לפחות עבור אוכלוסיה ברמת חיים סבירה ומטה) להתקדמות ורכישת נכסים חשובים.


כמובן שגם כדי להתפתח מבחינה עסקית על ידי לימודים נוספים, הקמת עסק ועוד- יש הרבה פעמים צורך להיעזר בהלוואות. אלה הנמנעים מלקיחת הלוואה מנמקים זאת כמובן בקושי הרב והלא נעים של תחושת ההתחייבות הכלכלית כלפי הגורם שממנו לווינו. כמו כן, אלה הנמנעים מהלוואות מנמקים זאת לא פעם בחוסר יכולת או חוסר רצון לגייס ערבים…

ערבים, הלוואות ומה שביניהם

הלוואות ניתנות רק כאשר הגורם המלווה מערכיך כי ללווה יש יכולת להחזיר את הלוואה. כמובן שהערכה זו לא נעשית באופן רנדומאלי אלא בדרך כלל היא נעשית בהתאם לכללים מסוימים. כך, לצורך בקשת הלוואה בדרך כלל צריך לדווח על מצב חשבון הבנק ועוד. כמו כן, הלוואות רבות ניתנות רק כאשר ישנם ערבים בסיפור.


הערבים שחותמים על מסמכי הערבות עושים צעד של לקיחת האחריות במקרה בו הלווה לא יחזיר את ההלוואה. גיוס ערבים משמעו גיוס של אנשים שהתחייבו לדאוג לחובות שלכם אם לא תעמדו בהם. זהו בהחלט צעד גדול וקשה מאד לגייס ערבים שאינם קרובים אלינו באופן אישי.

מה עושים כשאין ערבים?

אם אין לכן ערבים, הגורם המלווה עומד בסיטואציה לא נעימה בה הוא צריך להחליט לתת לכם הלוואה רק על בסיס ההערכה הניתנת להתנהלות הכלכלית שלכם עד כה. אם אתם בעלי חובות רבים או דפי חשבונות לא יציבים- תוכלו להיתקל בבעיה רצינית ולקיחת הלוואה ללא ערבים תהייה מורכבת עבורכם.


לכן, נסו הראות לגורם הנבחר לצורך לקיחת ההלוואה שאתם מסוגלים להחזיר את ההלוואה, שאתם אחראיים ביותר וכדומה. כמובן שפרוצדורה של לקיחת הלוואה ללא ערבים עשויה להיות מורכבת יותר וכן ארוכה.
הלוואה ללא ערבים ניתנת יחסית בקלות לאלה שמציגים לגורם המלווה היסטוריה של יציבות כלכלית וחסכנות. צעד זה של המלווים, צריך לעודד את כולנו לדאוג ליציבות הכלכלית שלנו,למנוע בזבוזים מיותרים וכדומה. כך, בבוא היום ואם יהיה צורך, נוכל לקבל הלוואה ללא ערבים ובקלות.

3,803 צפיות


Exit mobile version