הלוואות הכי טובות

הלוואת חוץ בנקאית – יתרונות וחסרונות

הלוואת חוץ בנקאית - יתרונות וחסרונות

מעוניין להחליף רכב, אבל אין לך מספיק כסף בחשבון? זקוק לסיוע במימון הלימודים או שכר הדירה? רוצה הלוואה מיידית? אפשר תמיד לקבל הצעה אטרקטיבית להלוואות חוץ בנקאיות!
אם בעבר לבנקים בישראל היה מונופול על ההלוואות, הרי שכיום ניתן להיעזר במגוון גופים לקבלת סיוע במימון למטרות שונות – הקמת עסק חדש, הרחבת הפעילות בעסק קיים, לימודים, רכב, שכר דירה ועוד…


הלוואת חוץ בנקאית, היא למעשה הלוואה שלא קשורות כלל לבנק בו מתנהל חשבונך. תוכל לקבל הלוואה בדרך זו מחברת הביטוח שלך, חברות אשראי, קרנות פנסיה, חברות קופות גמל, חברות השקעות וכו’. 

הלוואת חוץ בנקאית – יתרונות

פתרון בזמן קצר ביותר – אחד היתרונות הדומיננטיים של הלוואות חוץ בנקאיות טמון בעובדה שתהליך קבלתן הינו קצר ביותר. בניגוד לתהליכי הבירוקרטיה הארוכים, המסורבלים והמייגעים בבנקים, ההלוואות דרך הגופים הפיננסיים האלטרנטיביים, כרוכים בתהליך פשוט, קליל ומהיר ביותר. מתן הלוואה מיידית (תוך כעשרים וארבע שעות, למשל) בהחלט מהווה יתרון, בהשוואה לגופים המתחרים.
ללא אישורים מיוחדים – יתרון נוסף (ולא פחות חשוב) של ההלוואות החוץ בנקאיות בא לידי ביטוי בעובדה שלא תידרש להמציא אישורים מיוחדים. (בדרך כלל, גם לא תידרשנה ערבויות).
מענה איכותי – מתן שירות איכותי, מקצועי, אדיב ואישי לכל אורך הדרך הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת הלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואת חוץ בנקאית – חסרונות

ריביות גבוהות יותר – החיסרון המרכזי של הלוואות אלו נעוץ בעובדה שהריביות גבוהות יותר. יחד עם זאת, התחרות הרבה בין הגופים הפיננסיים מאפשרת לך לבצע סקר שוק קפדני והשוואת מחירים, עד למציאת העסקה האטרקטיבית ביותר עבורך (בהיבט של פריסת תשלומים, מסגרת החזר, סכומים, תנאים וכו’).


בהקשר הזה נציין גם את החשיבות בביצוע בדיקה יסודית לגבי רמת האמינות, הוותק והמוניטין של הגוף המלווה. שכן, הלוואות בשוק האפור עלולות לגרום להסתבכויות מיותרות ובלתי רצויות.

הלוואות מתי כדאי לך לקחת?

• כשאתה זקוק להלוואה מיידית (אפילו מהיום למחר) ואין לך את הפריבילגיה להמתין לקבלת האישור המייגע מהבנק, בו מתנהל חשבונך (או לחילופין מבנקים אחרים).
• באם הינך עומד בדרישות המחמירות מהבנק, תוכל להיעזר בגופים החיצוניים הללו, המעניקים תמיכה בתנאים נוחים ופשוטים יותר.
ניתן לסכם ולומר כי הלוואות חוץ בנקאיות מהוות פתרון מיידי, איכותי וזמין עבורך. על מנת שתוכל ליהנות מהיתרונות היחסיים שלהן, חשוב לבחור אותן בצורה נבונה ומושכלת.

3,107 צפיות


Exit mobile version