הלוואות הכי טובות

הלוואות לעסקים קטנים

הלוואות לעסקים קטנים

בעל עסק קטן שרוצה ללפתוח עסק חדש או להרחיב את פעילות של עסק קיים צריך לפעמים לחפש הלוואות לעסקים קטנים. בדרך כלל הוא פונה קודם כל לבנק לקבלת הלוואה לעסק קטן. לפעמים בנקים מסוימים מסרבים לתת הלוואות לעסקים קטנים ובעל העסק חייב למצוא פתרונות חלופיות.
הינה בהמשך כמה אפשרויות לקבלת הלוואות לעסקים קטנים.

אפשרויות לקבלת הלוואות לעסקים קטנים

1. הלוואה לעסק קטן כנגד המחאות לקוחות – אפשרות מימון שלא כולם מכירים היא קבלת הלוואה כנגד המחאות לקוחות בתור בטחון.
2. הלוואות לעסקים קטנים מקרנות – קיימים קרנות בערבות מדינה וגם קרנות פרטיות שמציעות תנאים טובים ליזמים ובעלי עסקים. הלוואות לעסקים קטנים אלה הן בסכומים גבוהים ובתנאי אשראי נוחים.


3. הלוואות לעסקים קטנים מבנקים  – לא כל בנק מעוניין לתת הלוואה כזאת לכל אחד אבל בצד שני יש בנקים שהקימו יחדיות מיוחדות שנותנות הלוואה לעסק קטן בתנאים מסוימים.
4. הלוואה מחברות כרטיס האשראי – מדובר על הלוואה חוץ בנקאית מחברת כרטיס האשראי בתנאים יחסית טובים אם לעסק יש בטחונות.
5. הלוואה לעסק קטן חוץ בנקאית – בשוק ההלוואות יש חברות חוץ בנקאיות המציעות הלוואות לעסקים קטנים. לא תמיד התנאים הם הכי טובים אבל תהליך קבלת הללואה יכול להיות פשוט.
6. גיוס משקיע פרטי – קיימים משקיעים המחפשים הזדמנויות עסקיות למתן הלוואות לעסקים קטנים ובתמורה מבקשים ריבית או אחוזים של מניות החברה.
7. קבלת הלוואות לעסקים קטנים לצורך סטארט אפ – יש קרנות שמשקיעות במיוחד בסטראט אפים. חברות אלה בודקות את התוכניות העסקיות ואם חשובות שיש לסטארט אפ סיכוי להצליח יעניקו הלוואה בתנאים מסוימים.


כדאי לדעת! אורך חייו של עסק קטן בממוצע הוא כחמש שנים מיום היווסדו, ומעטים הם אלו ששורדים את השנים הללו ומצליחים להמשיך ולהתקיים בלי לקחת הלוואה לעסק קטן מידי פעם. המצב הקשה הזה גורם לשני דברים: מצד אחד, רבים מאלו שרוצים לפתוח עסק מוותרים על החלום לאחר שהם מבינים שיתקשו להרים אותו, ומצד שני אלו שכבר פתחו את העסק או שהם ממש בשלבים הראשונים שלו יצטרכו למצוא הלוואות לעסקים קטנים שיסייעו להם בכדי לשרוד. הלוואות כאלה ניתן לקבל מהבנקים או לקבל מהמדינה הלוואה בתנאים מיוחדים.

הלוואה לעסק קטן בערבות מדינה

הלוואות לעסקים קטנים ניתן לקבל אם כן מהמדינה והלוואות אלו יהיו בדרך כללי בתנאי החזר נוחים ובריביות נמוכות בהרבה ממה שמציעים הבנקים. תהליך בקשת ההלוואה מתחיל בהגשת טפסים ראשוניים והגעה לראיון במסגרתו ינסו המראיינים להבין מהו הכיוון אליו הולך העסק ומהם הסיכויים שלו להצליח, ובנוסף, יתבקשו היזמים להציג תוכנית עסקית שנכתבה על ידי איש מקצוע, תוכנית שתאשר את מה שיתואר בראיון על ידי היזמים מה שיקטין גם כן מבחינת המדינה את הסיכון שהיא נותנת הלוואה לעסק ללא סיכוי להצליח.

הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

הלוואה לעסקים קטנים בערבות מדינה ניתנת על ידי מספר קרנות משנה כמו: קרן אור, קרן קורת, הקרן לעולה העצמאי, קרן שמש ועוד, כשזו שקיימת ישירות מטעם המדינה היא: “הקרן לסיוע לעסקים קטנים”.
הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים מאפשרות קבלת הלוואה בתנאים טובים, בדרך כלל במהירות במיוחד עם העסק לחוץ לסגור חובות או להשקיע בהרחבת העסק.


אם לא מצליחים למצוא הלוואה לעסק קטן בערבות מדינה ניתן למצוא אפשרויות נוספות.
האופציה הטובה פחות והיקרה יותר ברוב המקרים במידה ולא מקבלים את הלוואה לעסק קטן מהמדינה היא לפנות לבנקים השונים ולבקש מהם את ההלוואה או לחברות מימון לעסקים קטנים חיצוניות, אך בכל מקרה מומלץ לעשות סקר שוק נרחב ומקיף ולוודא שמי שלוקחים ממנו את ההלוואה יהיה גוף חוקי המאושר למתן הלוואות.

2,963 צפיות

Exit mobile version