הלוואות הכי טובות

מי איפה אפשר לקבל הלוואות אקספרס

Who can give express loans

הלוואות אקספרס הן כינוי להלוואות באישור מהיר, המופקדות בחשבונכם, במרבית הפעמים, תוך 48-24 שעות ממועד הגשת הבקשה. הלוואות אקספרס ניתנות מצד אחד בסכומים נמוכים יותר, שעשויים לנוע בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים, אך מצד שני הן חוסכות את הטרחה הנלווית בדרך כלל לאישור הלוואה. זוהי דרך נוחה ופשוטה לקבל הלוואה וניתן לראות יותר ויותר אנשים מדי שנה הפונים לקבלת הלוואות אקספרס לצורך מימון רכישות שונות או כיסוי חיובים דחופים. ישנן מספר דרכים לקבל הלוואות אקספרס והן ניתנות גם באמצעות הבנק, גם באמצעות חברות האשראי וגם באמצעות גופים פיננסיים פרטיים שונים.

ישנם מספר אפיקים לקבלת הלוואות אקספרס ולפניכם הסבר קצר על כל אחד מהם:

הלוואות אקספרס מחברות האשראי

הלוואות אקספרס מחברות האשראי הן הנפוצות ביותר, כנראה עקב זמינותן ועקב הפשטות של לקיחת ההלוואה. חברות אשראי מציעות הלוואות אקספרס בסכומים נמוכים לכל לקוח המחזיק כרטיס אשראי מטעמן. האישור הוא מהיר ביותר והכסף מופקד בחשבונכם כעבור יום אחד בלבד. ישנן חברות אשר מציעות הגשת בקשה באמצעות האינטרנט וישנן חברות המציעות אישור טלפוני. כך או כך, העובדה שאין צורך ללכת לבנק, להמתין בתור ולשכנע את הפקיד שיאשר לכם את ההלוואה, עושה את העבודה – תוכלו לקבל הלוואות אקספרס מחברות האשראי בלי לקום מהכורסא ובכל שעה משעות היממה.


החזר ההלוואה יבוצע על ידי חיוב של כרטיס האשראי, על פי מספר התשלומים המתאים לכם, כאשר לרוב מאשרות חברות האשראי הלוואות אקספרס שמספר התשלומים עד להחזר מלא שלהן לא עולה על 36 תשלומים. דרך אחרת היא להשתמש בכרטיס המעניק לכם אשראי חוץ בנקאי, דוגמת ויזה אלפא או ישראכארט מור, ומאפשר לכם להחליט מדי חודש מהו הסכום שברצונכם לפרוע, כאשר היתרה ממשיכה לצבור ריבית לחודש הבא.

הלוואות אקספרס מבנקים

הבנקים מציעים גם הם הלוואות אקספרס אולם לרוב לא לכל לקוח, אלא ללקוחות המחזיקים בבנק פיקדונות. מאחר וללקוח יש ביטחונות קבועים, נחסך הצורך במסלול אישורים להלוואה וכך הבנק יכול לתת אותה כהלוואת אקספרס באישור מיידי, ללא ערבים וללא הקצאת ביטחונות נוספים.


כמובן שהסכום שהבנק יהיה מוכן לתת במקרה כזה תלוי בסכום הביטחונות הקבועים שלכם, ואם אין לכם כאלו – מרבית הסיכויים שהבנק לא יאשר לכםהלוואות אקספרס.

הלוואות אקספרס חברות פרטיות

ישנם גופים חוץ בנקאיים רבים שישמחו לתת לכם הלוואות אקספרס, כאשר ההחזר יתבצע לרוב בצ’קים ולעתים בהוראת קבע. הריביות כאן עשויות להיות גבוהות משמעותית משתי האופציות האחרות, אולם אם לא זכיתם לאישור מהבנקים או מחברות האשראי – זהו ככל הנראה הפתרון המתאים לכם ביותר. עם זאת זכרו כי במידה ולא תעמדו בתשלומים, רבית הפיגורים עלולה להיות גבוהה ביותר ולהכניס אתכם למלכודת. פנו לאפיק זה רק אם אתם בטוחים לחלוטין בכושר ההחזר שלכם.

1,872 צפיות


Exit mobile version