הלוואות הכי טובות

איך אפשר לקבל הלוואה לכל מטרה

איך אפשר לקבל הלוואה לכל מטרה

משפחות רבות נתקלות במצב כלכלי לא פשוט, היקף ההוצאות עולה על הכנסותיהן והן מוצאות עצמן במינוס הולך וגודל. בעבר אותן משפחות היו מוצאות את הפיתרון בדמות אוברדרפט מתמיד בחשבון העובר ושב בבנק, אך אין זה אפשרי עוד היות ונאסר בחוק חריגה מיותרת בחשבון העובר ושב בבנק. אז איך אותן משפחות מצליחות לשמור כיום על מצב כלכלי יציב, כמובן שבאמצעות הלוואה לכל מטרה.


הלוואה לכל מטרה מאפשרת למשפחות להמשיך ולשמור על איכות ורמת חייהם מתוך תקווה וחשיבה עתידית כי יוכלו לעמוד ולהחזיר בסופו של יום את כל ההחזרים הכספיים. באפשרותכם ליטול הלוואה לכל מטרה ממספר גורמים, הן מהמערכת הבנקאית והן החוץ בנקאית. אך לא כך תמיד היו פני הדברים.
עד לשנת 2005 המקור היחיד להענקת הלוואה לכל מטרה היה מהבנקים. השליטה היה באופן מוחלט בידיהם ובעצם הלקוחות היו בני ערובה. רושם חיובי היה חיוני בעת הגשת בקשה לאישור הלוואות, בטחונות, ערבים, משכורות קודמות ומה לא, לעיתים עד כדי התרפסות בפני פקיד הבנק. אך כיום המצב השתנה הודות לחוק בכר, השוק נפתח לתחרות והבכורה ניטלה מידי הבנקים.

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה

גופים חוץ בנקאיים נכנסו למערכה והחלו להציע הלוואות חוץ בנקאיות לכל דורש. בין גופים אלו תוכלו למצוא את חברות הביטוח, בתי השקעות, חברות מימון פרטיות וכמובן חברות אשראי. חברות האשראי התאימו עצמן במהרה לכללי השוק החדשים והחלו להציע הלוואות חוץ בנקאיות בהליך אישור מהיר.


כל הנדרש מכם הוא רק ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת האשראי ולבקש הלוואה לכל מטרה שהיא מבלי אפילו לפרט את מטרתה, אין צורך להציג ערבים ובטחונות והכל מאושר עד שלושה ימי עבודה.
אישור ההלוואה נעשה על סמך בדיקה מוקדמת של חברת האשראי בהיסטוריית התשלומים בכרטיס האשראי האישי שלכם, האם עמדתם בכל התחייבויותיכם עד עתה, האם אתם אמינים וניתן לבטוח בכם כי תעמדו בהחזרים. כמו כן חברות האשראי מבטחות עצמן באמצעות ריבית גבוהה מאשר בבנקים.

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים

חברות הביטוח מציעות הלוואות חוץ בנקאיות על סמך החיסכון הפנסיוני המתנהל אצלן. ביטוח מנהלים, קרן פנסיה או השתלמות על שמכם יקנו לכם הלוואות, כך שאותו חיסכון פנסיוני ישמש כבטחונות וגובה ההלוואה כרוך בסכום הקיים בחיסכון הפנסיוני. אם אתם זקוקים לכסף במיידי דרך פעולה זו עדיפה על פני משיכה מיידית של החיסכון הפנסיוני היות ומשיכה מוקדמת תסיר את כל הטבות המס שאתם זכאים להן.

הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים

הבנקים עדיין נמצאים במשחק, ומהווים גורם מהותי בשוק. באפשרותכם לבקש הלוואות לא רק מהבנק שבו מתנהל חשבון הבנק אלא גם בכל הבנקים האחרים. הבנקים מציעים הלוואות בתנאים מפתים שלא היו נהוגים בעבר. הרי הכוח עבר עתה לידי הלקוח והבנקים הם אלו המחזרים אחריכם.


בנוסף לבנקים המסחריים ישנם הבנקים למשכנתאות המציעים הלוואות לכל מטרה על סמך שעבוד של הנכס שברשותכם. מדובר על הלוואות גדולות יחסית המוענקות בתנאים נוחים ועל פני פריסה ארוכה הודות לעובדה כי ביתכם או דירתכם משמשת כעירבון לבנק. דרך זו מומלצת רק במידה ואתם בטוחים במאה אחוז כי תעמדו בהחזרים החודשיים.

1,274 צפיות


Exit mobile version