הלוואות הכי טובות

הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים

הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים

הלוואה לכל מטרה דרך הבנק יכולה להיות מהירה ממש כמו הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים וגם מהירה יותר.
כאשר אנחנו פונים לבנק בבקשת הלוואות לכל מטרה הפקיד שמטפל בחשבוננו מסתכל מייד על סך האובליגו ( כל התחייבותנו בבנק, כ”א מינוס, הלוואות וכו’ ) ואז בודק גם את כושר עמידתנו בהתחייבויות.


רוב הבנקים מעוניינים להעניק הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים כדי יוכלו בדרך זאת להביא לקוחות חדשים לבנק.
הבעיה מתחילה בכך שיש לנו הלוואות קודמות בחשבון וגם אם עמדנו בכל ההתחייבויות לא ימהרו לתת לנו הלוואה חדשה נוספת .

האם כולם יכולים לקבל הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים?

מה שנוכל לעשות למחזר את הלוואות הקודמות ולצרפם להלוואה החדשה ואז ייוצר מצב שההחזר החודשי שכלכל ההלוואות יהיה קטן מהמצב החדש שבו מחזרנו את ההלוואות הקיימות בחשבון הבנק שלנו.
תמיד רצוי להיעזר ביועץ כלכלי למשפחה ואיתו ביחד יהיה אפשר לעשות תכנון פיננסי נכון ובחינת כדאיות ההלוואה ברוב המקרים יהיה משתלם למחזר את ההלוואות הקיימות ולהקטין בכך את ההחזר החודשי מצב זה מגדיל את כושר ההחזר שלנו.


לצורך העניין ניקח דוגמא שיש לנו שלוש הלוואות בסכום כולל של 30,000 ש”ח עם החזר חודשי של 750 ש”ח לכל הלוואה, מסתבר שההחזר החודשי שלנו הינו 2250 ש”ח . אם נפרוס את ההלוואות האלה מחדש לתקופה של חמש שנים ההחזר החודשי שלנו יהיה רק 594 ש”ח לחודש בריבית שנתית של 7% זאת אומרת חסכנו כ- 1656 ש”ח לחודש, כמובן גם אז נצטרך לבחון את כדאיות הפריסה המחודשת של ההלוואות וכמה ריבית נשלם על כך .

מה עושים כדי לקבל הלוואה לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים

במידה וכן יהיה משתלם לנו למחזר את ההלוואות הקיימות הרי ברור שמצב זה יקל משמעותית על הבנק לתת לנו הלוואה חדשה גם אם הבנק מגדיל את האובליגו שלנו.
אישורי הלוואות בנקאיות מתקבלות כמעט מיידית הרי הבנק מכיר אותנו אין צורך להמציא טופסי חשבון תלושי שכר וכדומה מה שבוודאי יבקשו מאיתנו בבואנו לקבל הלוואה חוץ בנקאית.

1,993 צפיות

Exit mobile version