הלוואות הכי טובות

הלוואות פרטיות לכל מטרה בתנאים מיוחדים

הלוואות פרטיות לכל מטרה בתנאים מיוחדים

חוקי המשחק בשוק ההלוואות ואשראי השתנו מאז שחוק איסור חריגה ממסגרת האשראי בחשבון העובר ושב בבנק נכנס לתוקפו, כבר לא ניתן להיות באוברדרפט ולרכוש מעבר ליכולות הקיימות באותו רגע, ולכן אנשים רבים החלו ליטול הלוואות בכדי לממן את חייהם.
אם בעבר היה מדובר במוצר פיננסי משני ביותר, שהודבקה אליו תדמית שלילית של שוק האפור, כיום פני הדברים השתנו וכמעט לכל דבר ועניין בחיים אנשים החלו ליטול הלוואות בכדי לשמור על רמת חייהם כפי שהייתה בעבר, למרות התייקרות המחייה בחייהם.


הלוואות אלו מכונות בשם הלוואות פרטיות היות ומדובר בהלוואות המוענקות לאנשים פרטים ולא לחברות ועסקים לצרכי מימון והקמת בית עסק. באפשרותכם להלוות הלוואות פרטיות ממגוון גופים, בנקים כמובן, חברות ביטוח, בתי השקעות וחברות כרטיסי האשראי.

מה הגובה של הלוואות פרטיות?

בדרך כלל גובה הלוואות פרטיות אינו חוצה את רף עשרות אלפי השקלים מלבד כמובן משכנתא שהינה הלוואה פרטית הנפוצה ביותר בישראל. כיום במצב שוק הדירות הנוכחי, כאשר דירת 4 חדרים עולה כמיליון וחצי במקרה הטוב, אין כמעט משפחה בישראל שיכולה להרשות לעצמה לרכוש דירה ללא לקיחת משכנתא, כאשר הלוואה פרטית זו נעשית אך ורק דרך הבנקים ונפרסת לאורך תקופה ארוכה.


כמו כן ניתן להלוות מהבנקים הלוואות בנקאיות קצרות מועד, ובסכומים נמוכים יחסית. הענקת הלוואות על ידי הבנקים אינה דבר של מה בכך, הבנקים רוצים להיות בטוחים שתוכלו לעמוד בהחזר התשלומים, מדובר במערכת מאוד בירוקרטית ולרוב תדרשו להעמיד ערבים, להמציא תלושי משכורת אחרונים, ובאופן כללי לעשות רושם חיובי על הבנקאי.

מה הן התנאים לקבל הלוואות פרטיות?

אך אם בעבר הייתם כבני ערובה בידי הבנקים והרגשתם כמקבצי נדבות, פני הדברים השתנו מאז חוק בכר, וכיום כאמור ניתן בקלות יתרה להלוות הלוואות פרטיות מגופים החיצוניים למערכת הבנקאות, הלוואות הקרויות בשם הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות חוץ בנקאיות נותנות בידכם כלי מיקוח חזק מאין כמוהו, אינכם נדרשים עוד להתחנן בפני הבנק לאישור הלוואה, עומדות בפניכם כיום אופציות רבות ועליכם לנצל זאת בחוכמה.
ראשית ערכו סקר שוק בין הגופים השונים ובדקו את שוק הלוואות חוץ בנקאיות, השוו בין התנאים המוצעים, גובה הריבית, פריסת התשלומים ועוד ובחרו בהלוואה האטרקטיבית ביותר. חברות כרטיסי האשראי נכנסו בחוזקה לתחום הלוואות חוץ בנקאיות וכיום בשיחת טלפון הלוואה מאושרת תוך שלושה ימי עסקים. אין צורך בערבים או בהליך בירוקראטי מתיש, הלוואת אקספרס במיידי.

האם אפשר לקבל הלוואות פרטיות גם כהלוואות חוץ בנקאיות

התחרות בשוק הלוואות חוץ בנקאיות גם גרמה מאידך לבנקים להתגמש יותר אם ברצונכם למשוך לקוחות חדשים ולמנוע בריחה של קיימים וכן לחברות כרטיסי האשראי ולשאר הגופים להציע תנאים אטרקטיביים וכך ניתן לחסוך כסף שהיה מתבזבז על ריבית גבוהה.


כיום אתם יכולים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות כמעט לכל מטרה שעולה בראשכם, הגיע הזמן להחליף את הרכב בחדש, או לשדרג את המטבח, לפנק את כל המשפחה בנופש בחו”ל, או לצרכי מימון לימודיהם האקדמאיים של הילדים. היות והלוואות חוץ בנקאיות אינן כוללות הלוואות משכנתא מדובר לרוב בסכומים נמוכים יחסית הנפרסים על פני תקופה קצרה.
עם זאת זכרו כי לא מדובר במשחק ילדים ובמתנה ואת גובה ההלוואה יהא עליכם להחזיר בסופו של דבר בתוספת ריבית, לכן וודאו עם עצמכם כי תוכלו לעמוד בהחזר התשלומים החודשיים ללא כל בעיות, שקללו את ההחזר בכפוף לכך שייפלו עליכם הוצאות בלתי צפויות, הרי אין לדעת מה צופן בחובו העתיד. ועשו טובה לעצמכם, אל תלוו הלוואות מעבר ליכולתכם הכלכלית, אתם לא רוצים להתחיל להיות חייבים ומשם הדרך לתהום כלכלית ממש מהירה.

1,859 צפיות


Exit mobile version