הלוואות הכי טובות

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים

לא כולם שמעו על הלוואות לכל מטרה ללא ערבים. תחום ההלוואות התפתח מאוד ואם בעבר לכל הלוואה היה ייעוד ספציפי שלשמו היא ניתנה אז כיום יש כל כך הרבה צרכים ורצונות וגם המערכת הפיננסית התאימה את עצמה ומציעה כיום הלוואות לכל מטרה ללא ערבים במגוון מסלולים ועל ידי רוב הגופים. הלוואות לכל מטרה ללא ערבים כשמה כן היא, מימון שמתקבל מגוף פיננסי או מסחרי כאשר הלווה מחליט לצורך מה ישתמש בכסף, כאשר תנאי ההלוואה לא תלויים בשימושה ומה שהכי חשוב זה שלא צריכים ערבים.


בראשית הדרך הלוואות לכל מטרה ללא ערבים הייתה אפשרית בעיקר דרך חברות חוץ בנקאיות אך עם השנים גם הבנקים הבינו לאן השוק הולך והתחילו להציע יותר מסלולי הלוואה ללקוחות. כיום אין כמעט גוף פיננסי שעוסק בהלוואות שאינו מציע גם הלוואה לכל מטרה, למעט קרנות הלוואות פילנתרופיות וכדומה.

שימושים נפוצים עבור הלוואות לכל מטרה ללא ערבים

כאמור, המלווה לא מגדיר ללווה כיצד ועבור מה להשתמש בכסף, אך בכל זאת ישנם שימושים נפוצים שעבורם הלקוח הישראלי מבקש הלוואה לכל מטרה:
 • חופשה משפחתית
 • אירוע משפחתי
 • שיפוץ הבית או הדירה
 • רכישת ציוד או מוצרים לבית
 • החזר הלוואות קודמות
 • צרכים רפואיים

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים דרך הבנקים

כאמור, כל הבנקים המסחריים מציעים כיום הלוואות לכל מטרה ללא ערבים. תנאי ההלוואה הבסיסיים שמוצעים בדרך כלל בבנקים הם הלוואה על בסיס ריבית הפריים, כאשר התוספת או ההפחתה מהפריים נקבעת על פי פרופיל הסיכון של כל לקוח, לתקופת החזר של חמש שנים בשיטה הסטנדרטית של החזר קרן וריבית חודשי. סכומי ההלוואות נעים סביב כמה עשרות אלפי שקלים ועד 120,000 ש”ח בחלק מהבנקים.


כמובן שישנם מסלולי הלוואות לכל מטרה ללא ערבים נוספים עם תנאים שונים כגון הלוואות בלון, תנאי ריבית שונים וכדומה, אך אלו התנאים הכלליים הנפוצים ביותר.

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים מחברת כרטיסי אשראי

כל ההלוואות של חברות האשראי הן מסוג הלוואה לכל מטרה, אלו לרוב מתקבלות במהירות ובקלות כאשר האישור אינו כרוך בבירוקרטיה רבה והכסף מועבר לחשבון מהר מאוד.


סכומי ההלוואה הם לרוב עד 30,000 ש”ח לתקופה של 3 שנים. הריבית משתנה בהתאם לרמת הסיכון שחברת האשראי מחליטה עליה לגבי כל לקוח אך לעיתים היא יכולה להיות גבוהה יחסית.

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים חשבון חיסכון פנסיוני

חברות הביטוח מציעות אפשרות לקבל הלוואה על חשבון כספי קופת גמל או קרן פנסיה, הלוואה לכל מטרה שסוכמה מבוסס על אחוז מסוים מסך החיסכון הצבור.

הלוואות לכל מטרה ללא ערבים דרך חברות מימון

חלק מחברות הביטוח והגופים הפיננסיים מציעים שירות של הלוואה לכל מטרה דרך חברות מימון שבבעלותן, אלו מספקות הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה בתנאים משתנים.
פיתרון נוסף ונפוץ של הלוואה לכל מטרה הוא באמצעות חברות מימון פרטיות שמתמחות במתן הלוואות למגזר הפרטי. הסכומים הם גם כמה עשרות אלפי שקלים ולתקופות החזר משתנות של עד 10 שנים.

1,497 צפיות


Exit mobile version