הלוואות הכי טובות

היכן ניתן לקבל הלוואות לשכירים?

היכן ניתן לקבל הלוואות לשכירים?

אדם עובד שנים רבות כשכיר במקום מסוים. יש לו הכנסה קבועה ויציבה וגם אשתו מביאה הביתה הכנסה לא רעה. אבל שניהם ביחד בקושי גומרים את החודש, והחסכונות נצברים, אם בכלל, באיטיות מרגיזה ולא פעם נאכלים כתוצאה מירידה בהכנות והעלאה של רמת החיים. יום אחד קם זוג השכירים שלנו ומחליט לקחת הלוואה, כדי לשדרג את רמת החיים שלו. לא תמיד בשיקול דעת נכון ולא תמיד תוך בחינת ההשלכות שיש להלוואה הזו על העתיד הכלכלי של המשפחה.

מי נותן הלוואות לשכירים?

הלוואות לשכירים ניתן לקבל במגוון מקומות: סניף הבנק בו יש לכם חשבון, המכיר את הפעילות הכלכלית שלכם ואת היכולות הכלכליות שלכם. בדרך כלל הבנקים שמחים לתת הלוואות לשכירים ברגע שרואים שיש הכנסות קבועות בתלושים בכל חודש.

הערוץ השני הן הלוואות חוץ בנקאיות, אשר ניתן לקבל מגופים כמו חברות ביטוח, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות המעניקות הלוואות לעמיתים בהן.
אפיק נוסף, הן חברות כרטיסי האשראי למיניהן. חברות אלה החלו לא מזמן לשווק הלוואות לכל דורש. פתרון אשר בדרך כלל, מהיר, זמין – אבל כדאי מאד לבחון את תנאי ההחזר והריביות אשר בדרך כלל הן יותר גבוהות ומאופיינות עפ”י סוג הלקוח.

הלוואה לשכירים במקום העבודה

מקום העבודה שלכם יכול אם הוא רוצה לעזור ולתת הלוואות לשכירים בתנאים הרבה יותר טובים מכל מקום אחר. במידה והנכם עובדים במקום עבודה גדול עם וועד עובדים מסודר וחזק, יש באפשרותכם לפנות למעסיק ולבקש הלוואה על חשבון המשכורת או הלוואה בתנאים מועדפים. לפעמים, להפתעתכם תוכלו לקבל ממקום עבודתכם הלוואה בתנאים מועדפים כאשר ההחזר יקוזז מהמשכורת בהתאם לתנאים אשר נקבעו מראש.
עוד הפתעה יכול להיות שמקום העבודה מסכים לתת הלוואות לשכירים ללא ריבית והדבר הוא נהדר.

לא כל מקום עבודה מוכן לעשות זאת או בגלל שאין אפשרות אם בעלי העסק לא מאוד עמידים או גם הם בעצמם במינוס. יש מקומות עבודה והדוגמה הכי טובה היא עבור עובדי מדינה שיכולים לקבל בקלות יחסית הלוואות לשכירים עד לסכום מסוים בתנאים שאין בשום מקום אחר.

טיפ לקבת הלוואה לשכירים

הדבר החשוב ביותר הוא לזכור כי הלוואות לשכירים ובעצם הלוואות בכלל אינן מתנה ויש צורך להחזיר אותן. לפני נטילת הלוואה כדאי לבדוק חלופות אחרות ולפני קבלת החלטה יש להכין טבלת החזר אשר תעמוד מול טבלת ההכנסות המשפחתית כדי שתוכלו לדעת מהו כושר ההחזר החודשי בו תוכלו לעמוד.

886 צפיות

Exit mobile version