הלוואות הכי טובות

הלוואות כנגד כרטיס אשראי

הלוואות כנגד כרטיס אשראי

הלוואות כנגד כרטיס אשראי הן סוג של מימון נפוץ במיוחד בשנים אחרונות. הכרטיס האשראי משמש כאמצעי תשלום חליפי למזומנים ומאפשר קבלת הלוואה כנגד כרטיס אשראי בתנאים מיוחדים. הלקוח ישלם את החזר ההלוואה במועד שנקבע גם דרך הכרטיס זה.
כרטיס אשראי יכול להיות מונפק כאמצעי פיזי, לרוב בצורת כרטיס פלסטיק עם פס מגנטי או שבב המכילים את נתוני הזיהוי, וכן יכול להיות וירטואלי. תמיד קיימת אופציה לקבל הלוואה דרך כרטיס אשראי ועל זה כדאי לקרוא באתר שלנו.


ברוב כרטיסי האשראי הלקוח מחויב במועד חודשי קבוע כי מדובר חיוב דחוי. עבור עבור דחיית התשלום החיוב החודשי הלקוח אינו מחויב בריבית. כרטיסי האשרי עושים זאת מאחר והם מרוויחים מהעמלות שמשלמות בעלי העסקים.
בישראל החלה הפעילות והשימוש בכטיסי אשראי בשנת 1986 ומוסדרת באמצעות חוק כרטיסי חיוב, ה’ תשמ”ו–1986.

היתרונות של הלוואות כנגד כרטיס אשראי

היתרון של הלוואות כנגד כרטיס אשראי על כרטיסי חיוב אחרים הוא בכך שהם מאפשרים ללקוח לדחות את התשלומים, אם עד סוף החודש, ואם לזמן רב יותר באמצעות עסקאות תשלומים או באמצעות כרטיסי אשראי מתגלגל.
חברת האשראי שמאפשרות הלוואות כנגד כרטיס אשראי מרוויחה מעמלות שהיא גובה ממקבלי התשלום; מדמי שימוש, חברות ועמלות שהיא גובה מבעלי הכרטיסים; וכן כמובן מריבית במקרה של שימוש באשראי.

הלוואות כנגד כרטיס אשראי חוץ בנקאי

אדם שקיבל כרטיס אשראי חוץ בנקאי, קיבל למעשה מסגרת אשראי נוספת שאינה קשורה בבנק, בנוסף ליכולת של פריסה ודחיית תשלומים. יכולת זו, מוסיפה לאנשים רבים, מרווח לנשימה בניהול הכספי של משק הבית או העסק.


זה גם המקום לציין, שלעיתים כדאי ורצוי להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד. כך, במקרה של גניבה או אבידה, אין צורך להכריז על “עוצר” קניות מאחר וכרטיס האשראי הנוסף מספק אלטרנטיבה.
עוד יתרון שטמון בהחזקת כרטיס אשראי נוסף, הוא היכולת לחלק את התשלומים וההתחייבויות בין שני כרטיסי האשראי ובדרך זו לווסת את החובות כלפי גופים שונים.

3,398 צפיות


Exit mobile version