הלוואות הכי טובות

הלוואה דרך כרטיס האשראי

הלוואה דרך כרטיס האשראי

הלוואה דרך כרטיס האשראי שלכם הן פתרון נוח. יש הלוואה של גלגול חודשי שבכל חודש אתם בוחרים כמה לשלם ואת שאר החיוב מעבירים לחודש הבא. יש הלוואה דרך כרטיס האשראי הדומה להלוואה בנקאית שבכל חודש יורד סכום כסף שקבעתם מראש לצורך ההלוואה. בחרו מה שנוח לכם, אך קחו בחשבון שההלוואה ניתנת בהתאם לשיקול הדעת של חברת האשראי. אפשר לקבל הלוואה של עשרות אלפי שקלים שתיפרס לשלוש שנים. אין צורך בטפסים, מספיקה שיחת טלפון קצרה למוקד הטלפוני. פשוט וידידותי…

רמת הסיכון שלוקחת חברת האשראי

אם אתם תסכנו את חברת האשראי ותגרמו לה לחשוב שלא תעמדו בהחזרים כספיים, היא לא תלווה לכם כסף. יש לה הדרך שלה לבדוק כל לקוח פוטנציאלי.


חברת האשראי יודעת מה קניתם במהלך החודש והאם עמדתם בתשלומי האשראי לאורך שנים, ורק אז היא תחליט אם להעניק לכם את אשראי ההלוואה. גם סכום ההלוואה ייקבע במסגרת האשראי שנותרה לכם או במסגרת האשראי שהחברה תחליט עליה לצורך ההלוואה.

ריבית ודרך קבלת ההלוואה מחברת האשראי

הלוואות מתלוות לריבית משתנה. ריבית נמוכה יותר תינתן דרך כרטיס אשראי בהתאם לרמת הסיכון שהחברה חשה בה. כדי להתחיל תהליך לקיחת הלוואה דרך כרטיס האשראי, אפשר לפנות אליה אפילו דרך החשבון שלכם באתר. קיימות הלוואות הניתנות דרך האינטרנט ללא הצורך להתקשר. קיימות הלוואות שתהיו חייבים להתקשר לחברה ולבקש אותה ישירות.

הלוואה חוץ בנקאית דרך כרטיס חוץ בנקאי

גם אם אין לכם חברת אשראי, גם אם יש לכם חברת אשראי, תוכלו לבקש כרטיס חוץ בנקאי שיינתן לכם ללא קשר למסגרת שלכם בבנק וללא קשר לחברת האשראי.


לרוב יגיע נציג להחתים אתכם על טפסים ולאחר מכן יבדוק את הזכאות שלכם בהתאם לרצונה של חברת האשראי ולאחר בדיקות פנימיות שהיא תערוך להעניק לכם הלוואה דרך כרטיס האשראי והיא שתקבע איזה סכום יינתן לכם. מומלץ להתקשר לחברות אשראי שונות ולערוך השוואת הלוואות. אפשר להיכנס לפורטל הלוואות אשראי ולבקש המלצה בו זמנית של מספר חברות שיפנו אליכם עם ההצעות השונות שלהם.

2,026 צפיות


Exit mobile version