הלוואות הכי טובות

הלוואה חוץ בנקאית מיידית

הלוואה חוץ בנקאית מיידית

כדי לקבל הלוואה חוץ בנקאית מיידית לא צריך את הבנקים. התחרות הגדולה בשוק מטיבה עם המבקשים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מיידיות אשר נהנים מריביות נמוכות במיוחד. אל מול היתרון הזה צריך לקחת בחשבון שכדי לחסוך בתשלומי הריבית על ההלוואות צריך לעשות השוואה בין הגופים השונים וגם הבנקים.כיוון שמטלת השוואת ההלוואות ותשלומי הריבית נחשבת למשימה שרבים לא מבינים בה. אפשר לקבל הצעה של הלוואה מיידית חוץ בנקאית ללא כל התחייבות מצדכם וללא כל תשלום.
חשוב לבדוק היטב מה מציעים לכם המוסדות השונים אשר מציעים הלוואות חוץ בנקאיות, מה גובה ההלוואות אשר ניתן לקחת ומה היתרונות והחסרונות של הלוואות מחוץ לבנק.

מי איפה לוקחים הלוואה חוץ בנקאית מיידית

הלוואה חוץ בנקאית מיידית היא ההלוואוה הנפוצות ביותר בישראל מאז המהפכה שהתחוללה לפני מספר שנים בתחום זה והממשלה אפשרה לגופים נוספים להציע לציבור הרחב הלוואות בריבית. הלוואה חוץ בנקאית מיידית ניתנת הן לפרטיים והן לעסקים, ובד”כ הלוואות בסכומים של עשרות אלפי שקלים ניתנות דרך הטלפון תוך מספר דקות.


הלוואות של אלפי שקלים בודדים ניתן לקבל מחברות האשראי השונות תוך מספר דקות וזהו היתרון הגדול בהלוואות דרך חברות האשראי.
יחד עם זאת, תמיד מומלץ לבצע השוואה כי תמיד כדאי לזכור שכסף עולה כסף, והרבית זה מה שתשלמו בסוף מלבד הלוואה מיידית חוץ בנקאית שלקחתם. שימוש בקרנות הפנסיה עבור הלוואה מיידית חוץ בנקאית כדאי שתדעו שניתן להשתמש כביטחונות להלוואה בחיסכון הפנסיוני שלכם, בקופת הגמל, בביטוח המנהלים או בקרן הפנסיה. המשמעות היא שבפועל אתם לא זקוקים לביטחונות וערבים אלא שימוש בכספים העתידיים שחסכתם בתור בטחונות להלוואות חוץ בנקאיות. מובן שביטחונות אלו הם לכל דבר ועניין, ואם לא תצליחו להחזיר את ההלוואה שלקחתם, יש סיכוי שחלק מכספי הפנסיה שלכם ילכו לטובת החזרת ההלוואה.

סוגים שונים של הלוואות חוץ בנקאיות מיידיות

הלוואה חוץ בנקאית מיידית כוללת את המלווים בריבית ובאישור משרד האוצר. מדובר בגופים כמו חברות האשראי אבל גם בגופים קטנים יותר שאינם מוכרים וברשותם רישיון למתן הלוואות בסכומים קטנים יותר.


סוג נוסף של מלווה בריבית הוא “השוק האפור” שגם בו יש עסקנים שנותנים הלוואות ללא רישיון ובריביות גבוהות מאד, מי שמשתמש בשוק אפור כנראה לא יכול לקחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית בשום מקום אחר. סוגים נוספים המתאימים יותר לעסקים הם אמצעי מימון משלימים להלוואות דוגמת הפקטורינג והליסינג.
להסבר על סוגי ההלוואות (בריבית קבועה, משתנה, צמודה, הלוואות בלון וכו’) היכנסו לעמוד סוגי ההלוואות.

מה גובה של הלוואה מיידית חוץ בנקאית

הגובה של הלוואה מיידית חוץ בנקאית נקבעת ע”י הגוף שממנו תבקשו לקחת הלוואה, אך באופן כללי תוכלו לקחת הלוואה אם יש ברשותכם נכסים עתידיים כמו קרן פנסיה, ביטוחי מנהלים וכו’. בפועל אם יש בקרנות הפנסיה שלכם חצי מליון ש”ח, תוכלו לקחת הלוואה באזור ה 400 אלף ₪ כיוון שאם אתם פורעים קרן של פנסיה לפני הזמן יש צורך בתשלום מס. כמובן שיש פקטורים נוספים כגון מוסר התשלומים שלכם, צ’קים חוזרים, משכורת חודשית ויציבות בנושא התשלומים.

הלוואה חוץ בנקאית מיידית בכרטיס אשראי

היתרון של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית מחברות האשראי היא הזמינות והמהירות. בשיחת טלפון אחת בד”כ תקבלו הלוואה עפ”י הנתונים שחברת האשראי אספה עליכם במשך השנים. בשורה התחתונה רק לקוחות אשר אין להם היסטוריה רעה של מוסר תשלומים ייהנו ממתן הלוואה במספר דקות וללא ערבים, ללא ביטחונות וללא מילוי טפסים.


החיסרון הוא הריבית שהיא בדרך כלל לא גמישה ובלתי אפשרי לנהל משא ומן על גובה הריבית. אם אתם זקוקים להלוואה נמוכה ומהירה יכול להיות שזה הפתרון למרות שכדאי לבדוק גם במקרה הזה אלטרנטיבות, אך אם אתם זקוקים כבר להלוואה של יותר מכמה אלפי שקלים בודדים אז כדאי שתבדקו את כל האופציות. אחוז אחד ריבית יכול להגיע למאות שקלים בהחזר ההלוואה ולאלפי שקלים בהלוואות יותר גבוהות.

1,846 צפיות


Exit mobile version