הלוואות הכי טובות

מחשבון הלוואת בלון

מחשבון הלוואת בלון

לצד היצע ההלוואות שהבנקים והגופים החוץ בנקאיים מציעים לכם, נמצאת אופציה נוספת, פחות מוכרת, שהגופים המלווים לא ממהרים להציע, כדי להבין את היתרונות מומלץ לבדוק הלוואת בלון מחשבון וכך נוכל לגלות שבמקרים מסויימים היא יכולה להיות הכדאית ביותר עבורכם. הלוואת בלון היא הלוואה מיוחדת שמאפשרת לכם לקבל סכום כסף נכבד באופן מהיר ולהחזיר את כולו בתשלום אחד או שניים בתום תקופה שנקבעה מראש.


הלוואת בלון מתאימה למי שזקוק לכסף מידי אך לא מסוגל לעמוד בהחזרים חודשיים מלאים, אבל יש לו כסף עתידי שצפוי להכנס או להשתחרר בעתיד שיכסה את ההלוואה.

בעזרת מחשבון הלוואת בלון בדקים לפני שמחליטים

מחשבון הלוואת בלון מאפשר לעשות את החישובים לצורך החלטה אם לבקש הלוואה כזאת או אחרת ובאיזה תנאים ניתן יהיה להחזיר את כסף שקיבלנו. ברגע שיש לנו הלוואת בלון מחשבון נוכל להכניס את כל הפרטים במחשבון באינטרנט ולהשוות את ההחזרים והריבית שנשלם עם סוגים אחרים של מימון.


אחרי שעושים את החישובים באמצעות מחשבון הלוואת בלון ניתן גם לבקש לשלם את הריביות וההצמדה עם החזר ההלוואה עצמה – אך במקרה כזה הריבית יכולה להיות גבוהה יותר וחשוב להכיר מראש את הסכומים שתדרשו לשלם. הגמישות בהלוואת בלון נוגעת גם למועדי החזרי הריבית לאורכה : לא חייבים לשלם באופן חודשי – אפשר לבקש לשלם על פי רבעונים ואף למעלה מזה.

הלוואת בלון מחשבון – הלוואה גמישה

הלוואת בלון, או הלוואת גרייס לקרן, מכונה גם הלוואת גישור, היא הלוואה שניתן לתפור אותה על פי הצרכים והיכולות שלכם בזמן נתון אבל רק מחשבון הלוואת בלון יכול לעשות לנו אור בין אפשרויות שונות לקבל מימון. במשא ומתן מול הגוף המלווה ניתן לקבוע את סכום ההלוואה ואת מועד ההחזר של מלוא הסכום ולתזמן אותו לזמן שבו תוכלו להחזיר את כולו בתשלום אחד או שניים. ברוב הלוואות הבלון המלווה משלם לאורך תקופת ההלוואה רק את הריביות וההצמדה, כלומר סכומים קטנים בהשוואה להלוואה עצמה.

פרטים נוספים על הלוואת בלון – לחץ כאן

1,113 צפיות