הלוואות הכי טובות

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

כשמדברים על הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית הכוונה היא להלוואה קטנה יחסית. חולמים על חופשה נעימה? הגיע הזמן לרכוש רכב חדש? בשבילכם קיימת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית!
בדרך כלל הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית מוגבלת עד סכום של חמישים או מאה אלף ₪, וזאת בהתאם לנתונים של מבקש ההלוואה ולתנאי ההלוואה עצמה. הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית משמשת כסיוע בתקופות בהן יש לחץ כלכלי, ונראה כי קשה או אף לא ניתן לעמוד בהוצאות הרבות, בעיקר במצבים בהם ההוצאות חורגות מהרגיל בפרק זמן מסוים, בחודש מסוים.

מהי הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

הביטוי “לכל מטרה” הינו כללי, ועל כן מונח זה משתנה בהתאם לדרישות מעניק ההלוואה. ברוב המקרים, מדובר בהלוואה שהמוסד נותן מבלי שמבקש ההלוואה יספק סיבה מוגדרת לבקשת ההלוואה. עם זאת, צריך לבדוק עם חברת המימון כיצד הם מגדירים הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית כי הדברים יכולים להיות שונים מחברה לחברה.



מאחר ולא הבנק נותן הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית צריכים לחפש חברת מימון רצינית שיכולה להבטיח ריבית ותנאים כללים סבירים

מהם תנאי הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

מומלץ לברר את תנאי של הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית שמציעים גוף זה או אחר, בטרם מחליטים לקחת הלוואה קטנה. כך למשל, בעוד שחלק מהגופים שמציעים הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית לא דורשים העמדת בטחונות כנגד ההלוואה, גופים אחרים דורשים ערבויות בעלות משמעות גבוהה כמו למשל שיעבוד דירה או חתימות של ערבים.

להלן 2 מהנושאים העיקריים שיש לברר לפני שלוקחים הלוואה: תנאי קבלת ההלוואה ותנאי החזר ההלוואה.

תנאי הקבלה של הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

מומלץ לעשות בירור כולל על התנאים, אותם מציב הגוף המלווה אל מול מתן ההלוואה. עליכם לברר אילו ערבויות עליכם להעמיד, אם בכלל, אל מול הגוף המלווה. גופים מסוימים ידרשו ערבויות משמעותיות כגון שיעבוד הדירה או הצגת ערבים שיוכלו לערוב על יכולתך לעמוד בהחזרי ההלוואה.

תנאי החזר של הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

יש לברר מראש את תנאי פריסת התשלומים, כדי שתוכלו להתאים עצמכם להחזר ההלוואה.
לבדוק איזו ריבית נדרשת (ריבית צמודה למדד או ריבית משתנה), מהו מועד תחילת החזר ההלוואה (עתידי או מתחיל מיידית) והאם ניתן לפרוע את ההלוואה מוקדם מהמוסכם ללא עמלה גבוהה.

שימו לב! במידה ובחרת את חברת המימון, עליכם לברר באיזה אופן ההלוואה תשפיע על פעולותיכם העתידיות בחשבון הבנק שלכם. השפעת ההלוואה יכולה לבוא לידי ביטוי בהגבלת החשבון ו/או שינוי תנאי האשראי בעוד שהלוואות חוץ בנקאיות אינן משפיעות על תנאי האשראי שלכם.

1,004 צפיות