הלוואה ללא ריבית

הלוואה ללא רבית? כן, יש דבר כזה. הלוואה ללא רבית כולם רוצים רק שהביעה היא שקשה לקבל אותה. בכל זאת קיימות מספר מצבים שניתן לקבל הלוואה ללא רבית במיוחד מהבנקים. לא כל בנק ולא תמיד ולא לכל אד הבנק מוכן לעשות את הטובה הזאת. בדרך כלל בנק שמחפש לקוחות חדשים מציע הלוואה ללא רבית לשכירם שיכולים להציג תלושי משכרות עם הכנסה גובהה ובתנאי שפותחים חשבון חדש בבנק – לקוחות ותיקים בבנק לא יקבלו הלוואה ללא רבית.


השיקול של הבנק הוא שהלקוחות החדשים שיקבלו הלוואה ללא רבית ישלמו עמלות, יזמינו שירותים נוספים בבנק ואז הענקת ההלוואה תהפוך להיות כדאית עבור הבנק עם שהשנים.

מי יכול להציע הלוואות ללא רבית

חשוב להבין שאין כמעט כללים ברורים ותמיד כדאי לבקש הלוואה ללא רבית גם אם נראה שהסיכויים קטנים – אם תקבלו תשובה שלילית אולי ניתן יהיה לקבל הלוואה בריבית מאוד נמוכה.


בנוסף לבנקים עבור פחית חשבון חדש ניתן לקבל הלוואה ללא רבית בתנאים מסוימים מכמה מקומות נוספים – לא בטוח שכולם יקבלו ואין לדעת מה יהיו התנאים כדי לקבל את ההלוואה:
הלוואות ללא ריבית למורים – קיימות הלוואות מיוחדות של ארגוני המורים עבור מורים וגננות
הלוואות ללא ריבית לסטודנטים – בנקים מציעות הלוואות ללא רבית כדי למשוך את הסטודנטים לפתוח חשבון אצלם
הלוואות ללא ריבית ממקום העבודה – במקומות עבודות מסודרים ניתן לקבל הלוואה על חשבון המשכורות העתידיות
הלוואות ללא ריבית מקרנות השתלמות – למי שיש קרן השתלמות יכול לבקש הלוואה על החשבון הכסף המוקדים בקשר
 • הלוואות ללא ריבית לנזקקים – ארגונים מסוימים מעניקות הלוואות קטנות
יש לכם בעיה ואתם ללא מספיק כסף והינכם מחפשים פתרון לפריסת ההוצאות? הקטע שאתם עומדים לקרוא הוא חובה עבורכם!

מדוע כדאי לחפש הלוואה ללא ריבית או עם ריבית נמוכה?

הלוואות ללא ריבית פותרות לאנשים כאלו המון בעיות, ולמגזר גדול באוכלוסייה, אפשר לדוגמא לקבל הלוואה בלי ריבית מהבנק גם, נכון שזה נשמע מופרך, אך הבנק מעניק במקרים רבים הלוואה ללא ריבית לאנשים לדוגמא שמתעניינים בפתיחת חשבון חדש בבנק, והבנק בעצם נותן תמריץ ראשוני עבור הלוואה ללא ריבית, והנחה בריביות הלוואות הבאות במידת הצורך.


כמובן שיש תנאים על מנת לקבל הלוואות ללא ריבית לדוגמא שתגיע לבנק ותרצו לפתוח חשבון בבנק, הבנק יכול לשאול אתכם האם אתם מעוניינים לקבל הלוואה ללא ריבית, במידה ותאמרו כן, עליכם יהיה לעמוד בתנאים כגון: העברת המשכורת שלכם החודשית אל הבנק בו אתם מעוניינים להצטרף, עבודה קבועה המאפשרת הכנסה קבועה ומסודרת אל חשבון הבנק שלכם, ועוד תנאים רבים המאפשרים לקבל בבנק הלוואה בלי ריבית.
קיים ארגון לדוגמא, ארגון מקצועי ואיכותי במיוחד, אגודה למעשה שנקראת “האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית”, אגודה בהתנדבות שנרתמת ועוזרת לאנשים קשי יכולת כלכלים ומעניקה גם הלוואה ללא ריבית לאנשים רבים במגזר האוכלוסייה על פי קריטריונים שהיא קובעת, האגודה עוזרת לעולים חדשים למשפחות נזקקות, למשפחות נכים ועוד.

קריטריונים לקבלת הלוואה ללא ריבית

במקרים מסוימים ניתן לקבל אפילו הלוואות ללא ריבית וללא ערבים רק שחייב לענות על מספר קריטריונים חשובים.
חלק מהקריטריונים לדוגמא של משפחות ברוכות ילדים שמעוניינות לקבל הלוואה בלי ריבית הם למשל: חובה להיות נשוי אשר יש לכם ילדים מתחת לגיל 21, חובה להיות נשואים לפחות מגיל 22 ועד גיל 65 כדי לקבל הלוואות ללא ריבית.


כמו כן חובה להוכיח הכנסה קבועה ומסודרת של לפחות 3000 שקלים בחודש על מנת לקבל הלוואה ללא ריבית, והגובה ההלוואות הוא עד 20 אלף שקלים, סכום שבהחלט יכול לעזור למשפחות נזקקות וברוכות ילדים. יש כיום לא מעט דרכים לקבל הלוואה ללא ריבית ומומלץ לחפש היטב ולסקור את אתר האינטרנט, מועצות מקומיות, ארגונים במדינה ולדעת שיש מי שיכול להעניק לכם הלוואות ללא ריבית.
5,261 צפיות


תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה