איך ניתן להשיג הלוואות ברגע

הלוואות ברגע הן הלוואות שהאדם זקוק להם באופן מיידי כתוצאה מהוצאה בלתי צפויה ובלתי מתוכננת שהוא חייב לעשות במהירות. הלוואת ברגע מכונות גם הלוואות אקספרס וגם הלוואות לכל מטרה וכל ההגדרות מתייחסות לאותו הדבר – הלוואות מיידיות של סכומים לא מאד גדולים למטרות שונות ומגוונות.
הלוואות ברגע ניתנות בדרך כלל תוך 24 שעות מרגע בקשת ההלוואה והדבר אינו כרוך בסירבולים מנהלתיים, אישורים אין סופיים או בהעמדת ערבים ובטחונות להלוואה. הלוואה ברגע כשמה כן היא – מהירה ונוחה
הלוואה ברגע – בסניף הבנק, בטלפון ובאינטרנט
הלוואה ברגע נועדה לעמוד לרשותכם באופן מיידי. ניתן להכנס לסניף הבנק ולקבל הלוואה ברגע, או לבצע אותה מול הבנק בטלפון ואף באינטרנט. אבל החדשות הטובות הן שלא הבנק הוא הגוף היחיד שמעמיד הלוואות ברגע וכי גופים חוץ בנקאיים רבים מתחרים בשוק זה והמחירים (הריבית ותנאי ההחזר) הולכים ויורדים ואתם כלקוחות רק מרוויחים מכך.

מיהם הגופים המציעים הלוואות ברגע?

כפי שנאמר, הלוואת ברגע הן הלוואות לכל מטרה והחשיבות של הגדרה זו היא שלא שואלים אתכם לאיזה צורך ההלוואה, ולכן אין קשר בין המטרה להעמדת ההלוואה (קשר כזה קיים בהלוואת משכנתא למשל שבה הדירה משמשת כבטחון להחזר ההלוואה וכך גם בהלוואה לרכישת רכב בבנק וכיוצא באלה). המוסדות המעמידים הלוואות ברגע הם:
• בנקים שונים
• חברות האשראי
• מלווים פרטיים
• השוק האפור
• בתי השקעות או חברות פיננסיות חוץ בנקאיות אחרות

תנאי הלוואות ברגע

תנאי החזר הלוואות ברגע שונים מגוף לגוף והתחרות בשוק מורידה מחירים באופן משמעותי, מה שמצריך בדיקה יסודית לפני ההחלטה על הגוף המלווה. הבנק יכול להעמיד לכם הלוואות ברגע במיוחד לנוכח התחרות, אבל הלוואה זו תהיה חייבת להיכלל בתוך מסגרת האשראי שלכם ועליכם להיות לקוחות שיש להם היסטוריה חיובית של החזר הלוואות.
חברות האשראי יעמידו לכם הלוואה זו ללא קשר עם מסגרת האשראי שלכם בבנק וללא צורך בערבויות או בטחונות וכך גם בשוק האפור ואצל המלווים הפרטיים. יש לזכור כי ככל שהליך קבלת ההלוואה קל ומהיר יותר תהיה הריבית גבוהה יותר. ואת הריבית הגבוהה ביותר משלמים בדרך כלל בשוק האפור.

את מספר תשלומי ההחזר של הלוואות ברגע אתם קובעים יחד עם הגוף המלווה ובדרך כלל מדובר על 3 ועד 36 תשלומים חודשיים שווים. יש הלוואות ברגע שניתן לדחות את ההחזר שלהם לכמה חודשים ורק אז להתחיל להחזירה וכיוצא באלה.
גובה הלוואות ברגע
גובה הלוואות ברגע או הלוואות לכל מטרה אינו אחיד וכל אחד יכול לבקש את הסכום הנחוץ לו. באופן כללי מדובר על סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים ולא יותר. אפשר לומר שגובה ההלוואות ברגע נע בין 30 אלף שקלים ועד 85 אלף שקלים. הסכום המדוייק, כאמור, תלוי בצורך שלכם.

1,856 צפיות